We hebben weer twee nieuwe bestuursleden.

Maandag, 11 maart 2024

Op de onlangs gehouden jaarvergadering hebben we twee nieuwe bestuursleden mogen begroeten, t.w. Petra Boon (l) en Haralt Been (r). Petra heeft er veel zin in en gaat de nieuwe penningmeesteresse worden. Zij is de eerste vrouw die in ons bestuur plaats neemt. Gefeliciteerd hiermee. Haralt gaat zich bezig houden met vooral de jeugd en ook houdt hij zich nu al bezig met "sociale media". Onze vereniging kun je nu ook al volgen op bijv. Facebook.

De beknopte notulen van deze vergadering vind je onder ACTUEEL. Enkele foto's zijn te zien onder ALBUMS.