Contributies

Contributie 2020

Alle leden krijgen in november een brief met het verzoek de contributie, inclusief de vispas, rechtstreeks aan onze penningmeester over te maken. Zij krijgen hun pas daarna thuisbezorgd.

Word je voor de 1e keer lid dan is het handiger om je vispas via onze website aan te vragen.(Zie onder.)

Wat moet u in 2020 betalen bij onze vereniging?

U bent alleen lid van onze vereniging.                           Kosten hoofdlid € 34,-  incl. VISPAS

U bent al hoofdlid bij een andere vereniging.
Onze vereniging is dus uw tweede vereniging en
dan bent u 2e lid of sublid.                                           Kosten tweede lid € 12,50  incl. extra pasje

Ben je op 1 januari 2020 jonger dan 14 jaar?
Dan ben je juniorlid.                                                     Kosten juniorlid € 10,-  incl. Jeugdvispas

Let op! Jeugd onder de 14 jaar kan ook een beperkte vergunning aanvragen voor 1 gewone hengel (dus geen werphengel) met alleen de aangewezen aassoorten en dan mag je bijvoorbeeld ook niet vissen op roofvis. Deze Jeugdvergunning is gratis op onze website te verkrijgen. (Deze vergunning is dus veel beperkter dan een Jeugdvispas.)

Jeugd onder de 14 jaar heeft geen vergunning nodig als er onder toezicht van een oudere vispashouder wordt gevist.

Een nachtvispas kost € 10,- en een 3e hengelvergunning € 25,-. Te verkrijgen bij onze secretaris, of rechtstreeks op onze website aan te vragen.

Voor de 1e maal inschrijven als lid van onze vereniging gaat gemakkelijk via de link "VISPAS" op deze website.  Je betaalt dan geen inschrijfkosten.
Word je voor de 1e maal lid van onze vereniging via onze secretaris door middel van een VBL (Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap), dan worden er inschrijfkosten berekend à € 3,00.
(Geldt bij onze vereniging niet voor de jeugd onder 14 jaar.)
Wij krijgen dan geld en gegevens automatisch binnen van Sportvisserij Nederland.

Inlichtingen over de Vispas kunt u verkrijgen bij onze secretaris, telefoon 0592 388 563 of stel uw vragen d.m.v het emailadres vvveenhuizen@hotmail.com. U kunt eventueel ook gebruik maken van het contactformulier op deze website.