Contributies

Contributie 2024

Sinds een paar jaar is de nieuwe betalingswijze via Sportvisserij Nederland naar onze volle tevredenheid nu in gebruik.
In november worden de contributies door middel van automatische incasso-opdrachten zonder extra kosten geïnd. Heb je hiervoor geen machtiging afgegeven dan krijg je een betalingsverzoek toegestuurd en kun je het verschuldigde bedrag zelf overmaken, maar in dat geval betaal je €5,- administratiekosten extra. Daar heeft onze vereniging voordeel van, want die krijgt daarvan €2,25 in de verenigingskas gestort. Na betaling stuurt Sportvisserij Nederland je de vispas rechtstreeks toe en ontvangen wij je contributie.
Advies van het bestuur: Stuur je machtiging voor automatische incasso op. (Voor u goedkoper en gemakkelijker.)

LET OP!
Leden, die veranderingen willen doorgeven, moeten dit nu rechtstreeks doen bij Sportvisserij Nederland.   Per e-mail: ledenadministratie@vispas.nl  of via  telefoon: 0900-2025358 (€1,- per gesprek).
Sportvisserij Nederland is tijdens werkdagen tussen 09:00 – 17:00 te bereiken en kunnen eventuele problemen meteen oplossen.
Belangrijk! Voor de betaling geldt dus nu het IBAN-banknummer van deze organisatie, namelijk   NL04INGB0650393872  ten name van Sportvisserij Nederland.

Nog gemakkelijker is het om een EIGEN ACCOUNT aan te maken bij Sportvisserij Nederland. Daar hebt u een overzicht van al uw gegevens en kunt u eenvoudig zelf wijzigingen aanbrengen.

Met vriendelijke groet,
het bestuur van de Visserij Vereniging Veenhuizen.

Secretariaat HSV Veenhuizen
p/a Sluisstraat 34
9406 AT  RODEN
tel.: 06 465 25 208
e-mailadres: vvveenhuizen@hotmail.com

Wat kost het?
Let op !
De kosten voor een vispas, incl. de verenigingscontributie, is voor 2024 gelijk gebleven.

U bent hoofdlid van onze vereniging.                            Kosten hoofdlid € 35,-  incl. VISPAS

U bent al hoofdlid bij een andere vereniging.
Onze vereniging is dus uw tweede vereniging en
dan bent u 2e lid of sublid.                                             Kosten tweede lid € 13,50  incl. extra pasje

Ben je op 1 januari 2023 jonger dan 14 jaar?
Dan ben je juniorlid.                                                        Kosten juniorlid € 10,-  incl. Jeugdvispas

Let op!  Jeugd onder de 14 jaar kan ook een beperkte vergunning aanvragen voor 1 gewone hengel (dus geen werphengelmet alleen de aangewezen aassoorten en dan mag je bijvoorbeeld ook niet vissen op roofvis. Deze Jeugdvergunning is gratis op onze website te verkrijgen. (Deze vergunning is dus veel beperkter dan een Jeugdvispas.)

Jeugd onder de 14 jaar heeft geen vergunning nodig als er onder toezicht van een oudere vispashouder wordt gevist.

Een nachtvispas kost € 10,- en een 3e hengelvergunning € 25,-. Rechtstreeks aan te vragen bij Sportvisserij Nederland.

Nieuwe leden kunnen zich online inschrijven als lid van onze vereniging via de link "VISPAS"  (onder vergunningen) op deze website.  Je betaalt  geen inschrijfkosten.

LET OP!!
Opzeggen van het lidmaatschap dient vóór 1 oktober van dat jaar te geschieden. U krijgt dan voor het volgende jaar geen nieuw betalingsverzoek. Pas op!  Achterwege laten van de opzegging heeft grote nadelen! (kosten)

Inlichtingen over de Vispas kunt u verkrijgen bij onze secretaris, telefoon 06 465 25 208 of stel uw vragen d.m.v het emailadres vvveenhuizen@hotmail.com. U kunt eventueel ook gebruik maken van het contactformulier op deze website.