Warme 1e viswedstijd gewonnen door Ger Hellinga.

Donderdag, 17 mei 2018

Ger Hellinga was de viskoning van de avond. Hij won niet alleen de prijs voor de grootste gevangen vis, maar ging op het eind van de avond ook met de 1e prijs naar huis.

Er kwamen 11 deelnemers op deze eerste wedstrijd van het seizoen opdagen. De vis wilde echter niet goed bijten. Mogelijk kwam dat ook door het warme zomerweer. De vangsten waren dan ook zeer matig.
Ger Helliinga wist 6 vissen te vangen met een totale lengte van slechts 114 cm. Ook de andere deelnemers konden zich niet verheugen op veen vis.
Tweede werd Ate Jeeninga met 104 cm gevolgd door Jan Bruining mat 101 cm.
De volledige uitslag kunt u vinden bij "WEDSTRIJDEN".