Ate Jeeninga wint de 5e wedstrijd

Woensdag, 5 juni 2019

De vijfde wedstrijd werd gevist in de Norgervaart. Met 10 vissen en een totale lengte van 222 cm werd Ate Jeeninga uit Oosterwolde de winnaar.

Op de 2e plek eindigde Gerrit Hoogeveen uit Ravenswoud. Hij ving ook 10 vissen, maar kwam tot 190 cm. Derde was Auke Wesstra uit Haulerwijk met 7 vissen en een lengte van 188 cm.
De grootste vis van de avond, een brasem van 49 cm werd ook gevangen door Ate Jeeninga.
Er deden 10 vissers mee. Het was een heerlijke zomeravond om te vissen, doch de vis beet mondjesmaat. Er waren zelfs twee vissers die deze avond helemaal geen vis hadden gevangen.
De tussenstand voor de competitie na 5 van de 8 wedstrijden luidt: 1 Ate Jeeninga 39 pt, 2 Auke Wesstra 38 pt en 3 Gerrit Hoogeveen 29 pt.
De volledige uitslag vindt u onder het kopje "WEDSTRIJDEN" bij "Uitslagen-Uitslagen 2019" en bij  "Uitslagen-Uitslagen" vindt u naast een wedstrijdverslag ook een overzicht van de tussenstand van de competitie tot nu toe.

Dinsdag 11 juni wordt de 6e wedstrijd gevist.

NB U kunt zich nog tot zaterdag 8 juni aanmelden voor de jubileumwedstrijd.