Gerrit Hoogeveen wint laatste wedstrijd van dit seizoen

Dinsdag, 8 oktober 2019

Prachtig najaarsweer omlijstte de uitwedstrijd in de Tjonger bij Mildam. Het was tevens de laatste wedstrijd van onze clubcompetitie. Gerrit Hoogeveen uit Ravenswoud won deze ochtend overtuigend met 30 gevangen vissen met een totale lengte van 576 cm.

In de nevelige ochtenduren vertrokken 8 deelnemers naar Mildam. De vangsten waren sterk wisselend, zoals in de uitslag is te zien.
Auke Wesstra uit Haulerwijk werd tweede met 23 vissen en 430 cm en John Hamstra uit Assen derde met 20 vissen en 383 cm.
De grootste vis, een brasem van 46 cm, werd ook gevangen door Gerrit Hoogeveen.
De verdere uitslag luidt:
4- Ate Jeeninga Oosterwolde met 17 vissen en 357 cm ; 5- Roelof Bathoorn Roden met 7 vissen en 159 cm; 6- Henk van Riezen Assen met 8 vissen en 149 cm; 7- Piet Woudman Assen met 5 vissen en 91 cm en 8- Gerrit de Jong Oosterwolde met 3 vissen en 46 cm.
Door deze uitslag is Ate Jeeninga met 46 punten de clubkampioen van 2019.