Algemene Ledenvergadering 2020

Donderdag, 6 februari 2020

De ledenvergadering werd gehouden op maandag 3 febuari j.l. in de sportkantine te Veenhuizen. Naast het bestuur waren er een 5-tal leden gekomen om het reilen en zeilen van het afgelopen jaar van de vereniging te beluisteren en waar nodig het bestuur van adviezen te voorzien.

Het was een gezellige avond, waarin vooral werd stilgestaan bij de diverse jaarverslagen, het opgeschoonde viswater, de jeugd en de komende wedstrijden.
Een samenvatting van de ALV is te lezen onder "ACTUEEL". Verder zijn de foto's van deze avond te vinden onder "FOTO's - FOTOALBUMS"