Een herstart na Covid-19.

Maandag, 28 maart 2022

Na lange tijd van rust, vanwege de corona epidemie, komt er eindelijk weer leven in de vereniging. Het bestuur is in de tussenliggende periode een paar keer bijeen geweest om te bespreken hoe we weer verder moesten gaan, maar telkens werd alles weer verstoord door de corona-maatregelen. Nu lijken de beperkingen voorlopig grotendeels voorbij te zijn en kunnen we weer vooruit kijken.

In de laatste bestuursvergadering is nu dan ook besloten om de wedstrijden weer te laten beginnen.
De eerste wedstrijd is op maandagavond 9 mei a.s. in de Kolonievaart. Verzamelen tussen 17.30 en 17.45 uur bij de werkschuur van Staatsbosbeheer (voorheen “dam Bankenboschweg”).
Vertrek 17.45 uur naar de vislocatie. Er wordt gevist tot 21.15 uur.
De volgende bekende data zijn: Maandag 16, 23, 30 mei, dinsdag 7 juni en maandag 13 juni.

Deze zomer willen we ook weer meer gaan doen voor onze jeugd.

Verder is besloten om de Algemene Ledenvergadering van zowel 2020 als van 2021 te houden op maandag 2 mei a.s. om 20.00 uur in de kantine van de voetbalvereniging te Veenhuizen.
Alle leden krijgen hier per email binnenkort een uitnodiging voor, alsmede de agenda voor deze ALV

Dringende vraag: Het bestuur is naarstig op zoek naar een nieuw bestuurslid (liefst 2). Wie meldt zich aan?

In de tussen liggende 2 jaar is er natuurlijk wel het een en ander gebeurd. Denk maar aan het plantenvrij maken van het viswater, de vernieuwde contributie-inning via Sportvisserij Nederland en het vissen samen met gedetineerden, onderdeel van het project PI Veenhuizen.
In de ALV komen we op al deze zaken terug. Kom dus naar deze vergadering op 2 mei. Er zit nog veel toekomst in onze vereniging.

Vooruitblik:  1924-2024 Honderdjarig bestaan van onze Visserij vereniging Veenhuizen (HSV Veenhuizen)