John Hamstra winnaar 1e clubwedstrijd van 2022

Donderdag, 12 mei 2022

Maandagavond 9 mei won John Hamstra uit Assen de eerste clubwedstrijd van dit nieuwe seizoen. Twee jaar lang zijn er geen wedstrijden gehouden ivm Covid-19, dus begon iedereen vol goede moed aan de wedstrijd. Er waren zeven deelnemers, die slechts 13 vissen wisten te bemachtigen. Ondanks de mooie zomeravond waren de vangsten slecht. John Hamstra wist echter nog 5 voorns te vangen en werd daarmee de winnaar. Ook de grootste vis, een voorn van 26 cm, werd door hem gevangen. Voor John een succesvolle avond dus.

Tweede werd Gerrit Hoogeveen uit Ravenswoud met 4 vissen en derde Geert Greveling uit Assen met 2 visjes.

De wedstrijd werd gehouden in de Kolonievaart rond de dam nabij "aspergeboerderij Hoorn".

Maandagavond 16 mei is de volgende wedstrijd in de Kolonievaart bij de dam naar camping "De Schuilhoeve". Om 17.30 uur verzamelen bij de werkschuur van Staatsbosbeheer in Veenhuizen, Hoofdweg 41 zz.

De volledige uitslag is te zien bij "WEDSTRIJDEN".
Foto's van deze wedstrijd staan onder "FOTALBUMS".