Gerrit Hoogeveen wint 2e clubwedstrijd

Vrijdag, 20 mei 2022

Gerrit Hoogeveeen uit Ravenswoud is de winnaar geworden van de 2e clubwedstrijd van dit seizoen. De wedstrijd werd gehouden in de Kolonievaart ter hogte van de dam bij camping De Schuilhoeve. Ook de prijs voor de grootste vis, een brasem van 54 cm, was voor hem.

De tweede prijs werd gewonnen door de winnaar van de vorige week, John Hamstra uit Assen.  De derde prijs werd gewonnen door Piet Woudman uit Assen.
De vangsten waren wederom slecht.
De competitie wordt voortgezet op maandagavond 23 mei wederom in Veenhuizen. Verzamelen om 17.30 uur bij de werkschuur van Staatsbosbeheer aan de stille zijde van de Hoofdweg.

Enkele foto's zijn te zien op "FOTOALBUMS".