Ate Jeeninga overtuigend winnaar van clubwedstrijd 4.

Vrijdag, 10 juni 2022

De wedstrijd werd gehouden in de Kolonievaart tussen het begin van het fietspad en het bruggetje naar De Fledders. De 8 deelnemers vingen samen 40 vissen. Het merendeel kwam voor rekening van Ate Jeeninga. Die ving er 17 stuks, waaronder de grootste vis van de avond, een brasem van 56 cm. Hij werd daarmee overtuigend de winnaar van deze wedstrijd.

Tweede werd Auke Wesstra uit Haulerwijk met 88 cm en derde John Hamstra uit Assen met 81 cm.
Ook nu weer waren de muggetjes volop van de partij en beten er lustig op los.

Op de foto: Foppe Bergsma reikt de 1e prijs uit aan Ate Jeeninga.

Foto’s te zien bij FOTOALBUMS en de volledige uitslag onder WEDSTRIJDEN-UITSLAGEN.