Gerrit Hoogeveen neemt revanche.

Woensdag, 15 juni 2022

Maandagavond 13 juni werd de vijfde wedstrijd van de competitie gehouden in het Veenhuizerkanaal tussen de brug naar Bankenbosch en het bruggetje bij de afslag Norg, aan de stille kant van de Hoofdweg. De vangsten waren redelijk goed, al werden er heel veel ondermaatse visjes gevangen. Negen deelnemers vingen samen 80 maatse vissen. De meesten werden gevangen door de winnaar van deze avond, Gerrit Hoogeveen uit Ravenswoud.

Hij nam daarmee revanche op de vorige wedstrijd, toen hij met slechts 1 visje laatste werd. Tweede werd Gerrit de Jong uit Oosterwolde met 247 cm en derde Henk van Riezen uit Assen met 242 cm.
De grootste vis van de avond, een voorn van 24 cm, werd gevangen door Gerrit de Jong uit Oosterwolde.
Ook nu weer waren de vliegjes aan het eind van de avond weer volop aanwezig.

De volledige uitslag is te vinden onder WEDSTRIJDEN-UITSLAGEN.