Slechte vangst en vroegtijdige kampioen.

Maandag, 11 juli 2022

Op 20 juni werd de laatste van zes thuiswedstrijden gevist in de Drentse Hoofdvaart bij Bovensmilde. Er werd slecht gevangen. Slechts vier van de acht deelnemers boden één of twee vissen ter meting aan. Winnaar werd ook ditmaal Gerrit Hoogeveen met een totaal lengte van 67 cm. Gerrit ving ook de grootste vis, een brasem van 51 cm.

De plaatsen 2 tot en met 4 werden bezet door respectievelijk John Hamstra (43 cm), Auke Wesstra (37 cm) en Henk van Riezen (32 cm).
Voor de einduitslag van de competitie tellen de vijf beste uitslagen. Met vier overwinningen en een tweede plaats is Gerrit Hoogeveen dit wedstrijdseizoen nu al niet meer in te halen door de overige vissers.

Gerrit is dan ook de trotse kampioen van 2022! Van harte proficiat!

(Alles is ook terug te vinden op WEDSTRIJDEN-UITSLAGEN.)