Auke Wesstra wint uitwedstrijd bij Enumatil.

Woensdag, 21 september 2022

Helaas een kleine opkomst bij de eerste uitwedstrijd. Vier vissers en de nieuwe voorzitter hadden de moeite genomen om de wekker te zetten. Vanwege een tennisarm viste de voorzitter ook niet mee. Maar hij begeleide twee auto’s naar Enematil. Ikzelf werd door Auke vanuit Haulerwijk naar de juiste bestemming gebracht. Toen de twee andere vissers arriveerden konden we beginnen. Dit alles bij een aangename temperatuur. En er werd goed gevangen. Vele werden door de geringe lengte weer teruggegooid. Ondanks dat werd er door de vier heren toch ruim tien meter vis gevangen. Een matige opkomst, toch hebben we allen van deze dag genoten. (tekst: Piet Woudman)

De uitslag:
1.  Auke Wesstra  386 cm
2. Gerrit Hoogeveen  274 cm
3. John Hamstra  252 cm
4. Piet Woudman  112 cm
De grootste vis, een brasem van 32 cm, werd gevangen door Gerrit Hoogeveen.

De volgende uitwedstrijd is op 1 oktober a,s, in het Havenkanaal bij Assen.

De verslagen en de tussenstanden zijn te vinden onder WEDSTRIJDEN.
Er zijn deze keer geen foto's gemaakt.