Algemene Ledenvergadering van 20 maart j.l..

Dinsdag, 21 maart 2023

Het verslag van deze vergadering vindt u onder de titel "ACTUEEL". Verder is er een kleine fotoreportage te vinden onder de titel "FOTO"-Fotoalbums. Deze foto's zijn gemaakt door Piet Woudman. (Hij staat er dus helaas zelf niet op.)

De vergadering werd gehouden in de plaatselijke voetbalkantine.

De vergadering wed bezocht door 10 leden. Bestuurslid Henk van Riezen moest door privé omstandigheden helaas afzeggen.

De gebruikelijke agendapunten leverden geen extra discussiepunten op.

Wel was er discussie over de vorm en de inhoud van het wedstrijdprogramma. Mogelijk wordt er nog een wedstrijd vervangen. Houdt u dus de wedstrijdkalender goed in de gaten. Op dit moment staan er 7 vastgestelde wedstrijden op, maar de Appelschastervaart kan mogelijk nog gewijzigd worden in een andere locatie. Elke verandering komt op de website te staan.

Secretaris E. Duursma werd bij acclimatie herkozen.

F.Bergsma werd onder applaus officieel benoemd tot nieuwe voorzitter in de plaats van het vorig jaar, na 30 jaar, afgetreden en thans dus ex-voorzitter en erelid R.Bathoorn.
Hem werd daarvoor een attentie aangeboden in de vorm van een cadeaubon, een bos bloemen en een fles wijn.

Vervolgens zijn alle gewonnen prijzen van het afgelopen jaar 2022 aan de winnaars uitgereikt. Daarnaast werden zij nog gehuldigd met een mooie bos bloemen. Op de foto vlnr: Auke Wesstra 2e prijs, clubkampioen 2022 Gerrit Hoogeveen en Ate Jeeninga, grootste gevangen vis.