Voorzitterswisseling

Vrijdag, 31 maart 2023

Op de onlangs gehouden Algemene Ledenvergadering is de voorzittershamer officieel overgenomen door de heer Foppe Bergsma. Hij volgde hiermee de vorig jaar afgetreden voorzitter Roelof Bathoorn op, die deze functie gedurende een periode van 30 jaar heeft bekleed.

De nieuwe voorzitter, hier rechts op de foto, bedankte de ex-voorzitter voor zijn diensten voor de vereniging over zo'n lange periode en overhandigde hem een cadeaubon, vergezeld van een fles wijn en een boeket bloemen.
De vorig jaar reeds teruggetreden en tot erelid benoemde voorzitter, bedankte vervolgens de vergadering voor het cadeau en wenste de nieuwe voorzitter alle goeds in de toekomst voor de vereniging .
Tot slot deelde de heer Bathoorn mede, dat al maakt hij geen deel meer uit van het bestuur, de functie van penningmeester en als webcoördinator nog een tijdje zal voortzetten tot er een opvolger is gevonden.