Eerste clubwedstrijd met weinig deelnemers.

Woensdag, 17 mei 2023

De eerste clubwedstrijd van het seizoen werd geen groot succes. Het kan zijn dat dit komt door de veranderingen in de wedstrijddagen, maar enkele deelnemers hadden deze dag ook andere verplichtingen. Daardoor verschenen er zaterdagmorgen slechts drie vissers aan het water en konden de drie prijzen onderling verdeeld worden. Winnaar werd Piet Woudman met 133 cm, gevolgd door achtereenvolgens Roelof Bathoorn en Geert Greveling. De grootste vis, een brasem van 30 cm werd gevangen door Roelof Bathoorn. Voorzitter Foppe Bergsma reikte na afloop de prijzen uit.

Hij sprak daarbij de hoop uit op een betere opkomst voor de volgende wedstrijd zaterdagmorgen 20 mei a.s.. Samenkomst om 07.30 uur op de bekende plek aan de stille kant van de Hoofdweg in Veenhuizen nabij de afslag naar Westervelde. Er zal worden gevist in de Kolonievaart nabij de aspergeboerderij Hoorn.

De foto's zijn te bekijken in FOTOALBUMS.