Auke Wesstra zegevierde in de 3e clubwedstrijd.

Woensdag, 13 september 2023

Dit verslag is vanwege de vakantie nu pas gepubliceerd. We willen het u niet onthouden. De wedstrijd werd gehouden op woensdagmiddag 31 meii in de Veenhuizervaart nabij de brug naar Bankenbosch, Deze derde wedstrijd werd Auke Wesstra met 274 cm met ruime afstand de winnaar. Gerrit de Jong ving wel de grootste vis, een brasem van 45 cm, maar moest met 152 cm genoegen nemen met de 2e plaats. Sjon Hamstra nam met 103 cm de 3e plaats in. De 7 vissers vingen samen 731 cm en dat was iets beter dan de vorige 2 wedstrijden.