Auke Wesstra wint ook de 4e clubwedstrijd in het Havenkanaal

Woensdag, 13 september 2023

Ook dit verslag is vanwege de vakantie later gepubliceerd. Deze 4e clubwedstrijd werd gevist op de steigers in het Havenkanaal van Assen. Er meldden zich woensdagmiddag 7 juni slechts 6 deelnemers aan. Ook de vangsten waren niet bijster groot. Er werden door de 6 vissers totaal slechts 15 vissen gevangen met een lengte samen van 343 cm. Twee vissers vingen zelfs geen enkele maatse vis. Winnaar werd tenslotte Auke Wesstra met 6 gevangen vissen. Ook de grootste vis, een brasem van 46 cm, werd door Auke gevangen. Op de 2e plaats eindigde Ate Jeeninga en derde werd Piet Woudman.