Laatste clubwedstrijd op 7 oktober a.s. bij Enumatil.

Vrijdag, 15 september 2023

De laatste en beslissende wedstrijd om het clubkampioenschap van HSV Veenhuizen vindt op zaterdagmorgen 7 oktober a.s. plaats in het Hoendiep nabij Enumatil. Wil je ook eens meedoen? Dat kan, want elke wedstrijd staat op zichzelf met 4 prijzen. We zien graag wat nieuwe vissers bij de wedstrijden verschijnen. Het vertrek is om 07.00 uur 's morgens vanaf de parkeerplaats van het Gevangenismuseum (Laan Weldadigheid) in Veenhuizen. Er wordt gevist tot 12.00 uur. Aansluitend wordt de vis gemeten en teruggezet in het water en worden de dagprijzen uitgereikt. Graag tot ziens op 7 oktober.