Auke Wesstra wint ook de vierde wedstrijd

Dinsdag, 28 mei 2024

De vierde wedstrijd werd maandag 27 mei gevist in de Kolonievaart nabij Huis ter Heide. Er namen zeven leden aan deel die samen 41 vissen verschalkten. De uitslag werd een hattrick voor Auke Wesstra uit Haulerwijk die wederom overtuigend won. Er werd gevist onder goede omstandigheden, de regen vlak voor het einde daargelaten. Ate Jeeninga en Henk van Riezen namen respectievelijk de tweede en derde plaats voor hun rekening. De grootste vis werd door eveneens Auke Wesstra gevangen. Met nog twee thuiswedstrijden te gaan wordt de competitie in het najaar afgesloten met twee uitwedstrijden. Van de acht wedstrijden bepalen uiteindelijk de vijf beste uitslagen wie zich kampioen mag noemen.