Ate Jeeninga afgetekend winnaar laatste voorjaarswedstrijd

Maandag, 17 juni 2024

Na het wegens extreem slechte weersomstandigheden voortijdig afbreken van de wedstrijd op 10 juni, werd deze een week later ingehaald onder ideale omstandigheden. Ate Jeeninga werd voor de derde maal dit voorjaar tot winnaar uitgeroepen met 254 cm aan vis. De tweede plaats werd met 133 cm ingenomen door Henk van Riezen. Gerrit de Jong werd met 121 cm derde. De grootste vis, een zeelt van 50 cm, werd deze avond gevangen door Henk van Riezen. Een overzicht van de competitie tussenstand per 17 juni 2024 vindt u op: Wedstrijden > Uitslagen > Tussenstanden en verslagen > Clubwedstrijd tussenstand op 17 juni 2024.

Een overzicht van de competitie tussenstand per 17 juni 2024 vindt u op: