Henk van Riezen wint in Mildam

Zondag, 15 september 2024

De een na laatste wedstrijd van dit jaar werd gehouden in Mildam. Zeven verenigingsleden meldden zich hiervoor. Na het optrekken van de ochtendmist werd er gevist onder een stralende najaarszon. De vangsten waren matig tot redelijk. Henk van Riezen uit Assen won ditmaal de wedstrijd met 11 maatse vissen en totaal lengte van 205 cm. De beste vijf bestond verder uit John Hamstra (146 cm), Ate Jeeninga (144), Auke Wesstra (108) en Foppe Bergsma (70).

Zaterdag 5 oktober wordt de competitie in het Havenkanaal van Assen afgesloten. In verband met ons 100-jarig jubileum wordt deze wedstrijd 2-ledig van opzet. De wedstrijd krijgt namelijk tevens de status van een jubileumwedstrijd. Hiervoor worden drie prijsbekers beschikbaar gesteld. De vaste wedstrijddeelnemers ontvangen allemaal een aandenken en ter afsluiting wordt er gezamenlijk geluncht.
Om 06:45 uur verzamelen voor de wedstrijd op het parkeerterrein van het Gevangenismuseum, waarna we om 07:00 uur naar Assen rijden. Daar wordt er tot 12:00 uur gevist.