7e wedstrijd clubcompetitie 2017

Maandag, 25 september 2017

Verslag één na laatste competitiewedstrijd Even ten zuiden van sluis IV bij De Punt vond de één na laatste viswedstrijd van dit seizoen plaats. De deelname viel dit maal wat tegen Slechts acht leden van de Visserijvereniging Veenhuizen hadden de moeite genomen om hiervoor vroeg uit de veren te komen. Het water lag er bij aanvang spiegelglad bij en er werd door de meesten goed gevangen. Voor een aantal vissers liep met het aantrekken van de wind en opstekende buien de vangsten terug. Winnaar Gerrit Hoogeveen ondervond hiervan echter weinig hinder en viste met 17 vissen een totaal van 347 cm bij elkaar, daarbij op de huid gezeten door Jan Bruining met 330 cm. Ate Jeeninga, Henk van Riezen en Piet Woudman completeerden de eerste vijf. Piet Woudman ving de grootste vis van de dag, een brasem van 42 cm. J Hamstra, R Bathoorn en G Geveling werden 6e, 7e en 8e, resp. met 70, 50, en 15 cm. Winnaar Gerrit Hoogeveen moest na de wedstrijd meteen weg en staat derhalve niet op de foto.